Просмотреть запись

Visual advertising: how to catch eyes

Репозиторий БНТУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие Visual advertising: how to catch eyes
 
Автор Куди, Е. В.
 
Создатель Шумская, Н. И.
 
Описание This article covers the topic of visual marketing which implies a relation of object, the context and its image. It is also unites such disciplines as economy, visual perception laws and cognitive psychology. The main task of article is to analyze how to communicate with clients through the screen and centralize the object of advertising in the diversity of visual content.
 
Дата 2019-12-06T05:32:47Z
2019-12-06T05:32:47Z
2019
 
Тип Научный доклад (Working Paper)
 
Идентификатор Куди, Е. В. Visual advertising: how to catch eyes / Е. В. Куди ; науч. рук. Н. И. Шумская // Материалы 75-ой студенческой научно-технической конференции БНТУ, проводимой в рамках международного молодежного форума "Креатив и инновации' 2019", Минск, 22-28 мая 2019 года [Электронный ресурс] : тезисы докладов студентов факультета маркетинга, менеджмента, предпринимательства / Белорусский национальный технический университет, Факультет маркетинга, менеджмента, предпринимательства ; редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 112-113.
http://rep.bntu.by/handle/data/61543
 
Язык en_EN
 
Охват Минск
 
Издатель БНТУ