Visual advertising: how to catch eyes
Репозиторий БНТУ
Информация об архиве | Просмотр оригиналаПоле | Значение | |
Заглавие |
Visual advertising: how to catch eyes
|
|
Автор |
Куди, Е. В.
|
|
Создатель |
Шумская, Н. И.
|
|
Описание |
This article covers the topic of visual marketing which implies a relation of object, the context and its image. It is also unites such disciplines as economy, visual perception laws and cognitive psychology. The main task of article is to analyze how to communicate with clients through the screen and centralize the object of advertising in the diversity of visual content.
|
|
Дата |
2019-12-06T05:32:47Z
2019-12-06T05:32:47Z 2019 |
|
Тип |
Научный доклад (Working Paper)
|
|
Идентификатор |
Куди, Е. В. Visual advertising: how to catch eyes / Е. В. Куди ; науч. рук. Н. И. Шумская // Материалы 75-ой студенческой научно-технической конференции БНТУ, проводимой в рамках международного молодежного форума "Креатив и инновации' 2019", Минск, 22-28 мая 2019 года [Электронный ресурс] : тезисы докладов студентов факультета маркетинга, менеджмента, предпринимательства / Белорусский национальный технический университет, Факультет маркетинга, менеджмента, предпринимательства ; редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 112-113.
http://rep.bntu.by/handle/data/61543 |
|
Язык |
en_EN
|
|
Охват |
Минск
|
|
Издатель |
БНТУ
|
|