Просмотреть запись

Product placement as an effective technology of promotion

Репозиторий БНТУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие Product placement as an effective technology of promotion
 
Автор Орлова, А. А.
 
Создатель Сорокина, А. И.
 
Описание Product placement is one of the innovative and effective methods of product promotion. It is not a new phenomenon, and manufacturers abroad are actively using these technologies. Using this marketing technology has its own positive and negative sides. In domestic practice of promoting and increasing brand awareness, it has not yet found a proper usage.
 
Дата 2019-12-06T05:32:48Z
2019-12-06T05:32:48Z
2019
 
Тип Научный доклад (Working Paper)
 
Идентификатор Орлова, А. А. Product placement as an effective technology of promotion / А. А. Орлова ; науч. рук. А. И. Сорокина // Материалы 75-ой студенческой научно-технической конференции БНТУ, проводимой в рамках международного молодежного форума "Креатив и инновации' 2019", Минск, 22-28 мая 2019 года [Электронный ресурс] : тезисы докладов студентов факультета маркетинга, менеджмента, предпринимательства / Белорусский национальный технический университет, Факультет маркетинга, менеджмента, предпринимательства ; редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 116-117.
http://rep.bntu.by/handle/data/61548
 
Язык en_EN
 
Охват Минск
 
Издатель БНТУ