Product placement as an effective technology of promotion
Репозиторий БНТУ
Информация об архиве | Просмотр оригиналаПоле | Значение | |
Заглавие |
Product placement as an effective technology of promotion
|
|
Автор |
Орлова, А. А.
|
|
Создатель |
Сорокина, А. И.
|
|
Описание |
Product placement is one of the innovative and effective methods of product promotion. It is not a new phenomenon, and manufacturers abroad are actively using these technologies. Using this marketing technology has its own positive and negative sides. In domestic practice of promoting and increasing brand awareness, it has not yet found a proper usage.
|
|
Дата |
2019-12-06T05:32:48Z
2019-12-06T05:32:48Z 2019 |
|
Тип |
Научный доклад (Working Paper)
|
|
Идентификатор |
Орлова, А. А. Product placement as an effective technology of promotion / А. А. Орлова ; науч. рук. А. И. Сорокина // Материалы 75-ой студенческой научно-технической конференции БНТУ, проводимой в рамках международного молодежного форума "Креатив и инновации' 2019", Минск, 22-28 мая 2019 года [Электронный ресурс] : тезисы докладов студентов факультета маркетинга, менеджмента, предпринимательства / Белорусский национальный технический университет, Факультет маркетинга, менеджмента, предпринимательства ; редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 116-117.
http://rep.bntu.by/handle/data/61548 |
|
Язык |
en_EN
|
|
Охват |
Минск
|
|
Издатель |
БНТУ
|
|