Promotion of small businesses recommendation and types of promotion
Репозиторий БНТУ
Информация об архиве | Просмотр оригиналаПоле | Значение | |
Заглавие |
Promotion of small businesses recommendation and types of promotion
|
|
Автор |
Жишкевич, Ю. С.
|
|
Создатель |
Храмцова, М. В.
|
|
Описание |
Promotion of small business is a difficult task, much more difficult than working with large companies. In recent years, small businesses have undergone very serious changes, many enterprises have been forced to close because they did not generate income, and the level of competition increased. Sales fall together with income, if not to engage it in effective promotion.
|
|
Дата |
2020-10-05T06:47:39Z
2020-10-05T06:47:39Z 2020 |
|
Тип |
Научный доклад (Working Paper)
|
|
Идентификатор |
Жишкевич, Ю. С. Promotion of small businesses; recommendation and types of promotion / Ю. С. Жишкевич ; науч. рук. М. В. Храмцова // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 45-46.
https://rep.bntu.by/handle/data/80048 |
|
Язык |
en_EN
|
|
Охват |
Минск
|
|
Издатель |
БНТУ
|
|