Sports in the Republic of Belarus: marketing problems and solutions
Репозиторий БНТУ
Информация об архиве | Просмотр оригиналаПоле | Значение | |
Заглавие |
Sports in the Republic of Belarus: marketing problems and solutions
|
|
Автор |
Бородко, В. А.
|
|
Создатель |
Прибыльская, Г. В.
|
|
Описание |
The article is devoted to inefficient use of budgetary funds in the world of sports. A new effective marketing financing scheme for Belarusian sport has been offered taking into account the existing issues and principles of the two generally accepted financing models: American and European.
|
|
Дата |
2020-10-05T06:51:53Z
2020-10-05T06:51:53Z 2020 |
|
Тип |
Научный доклад (Working Paper)
|
|
Идентификатор |
Бородко, В. А. Sports in the Republic of Belarus: marketing problems and solutions / В. А. Бородко ; науч. рук. Г. В. Прибыльская // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 313-315.
https://rep.bntu.by/handle/data/80369 |
|
Язык |
en_EN
|
|
Охват |
Минск
|
|
Издатель |
БНТУ
|
|