Просмотреть запись

Sports in the Republic of Belarus: marketing problems and solutions

Репозиторий БНТУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие Sports in the Republic of Belarus: marketing problems and solutions
 
Автор Бородко, В. А.
 
Создатель Прибыльская, Г. В.
 
Описание The article is devoted to inefficient use of budgetary funds in the world of sports. A new effective marketing financing scheme for Belarusian sport has been offered taking into account the existing issues and principles of the two generally accepted financing models: American and European.
 
Дата 2020-10-05T06:51:53Z
2020-10-05T06:51:53Z
2020
 
Тип Научный доклад (Working Paper)
 
Идентификатор Бородко, В. А. Sports in the Republic of Belarus: marketing problems and solutions / В. А. Бородко ; науч. рук. Г. В. Прибыльская // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 313-315.
https://rep.bntu.by/handle/data/80369
 
Язык en_EN
 
Охват Минск
 
Издатель БНТУ