Просмотреть запись

Marketing in tourism sphere

Репозиторий БНТУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие Marketing in tourism sphere
 
Автор Нестеренко, K. В.
 
Создатель Гращенко, И. С.
 
Описание The most important activity of firms, tourism, promotion of tourism products on the market, advertising and implementation of the prepared tour package. Currently, the media, special publications, brochures are literally crowded with a variety of tourist all right to bring to potential client actions. This task is feasible if the management of the company has knowledge in marketing and advertising department. Advertising, as the main means of promoting a tourist product, is not cheap and not always effective. Using marketing technology will allow rational use of tourism resources, including money, to promote and implement tours and will help in choosing the most effective promotion methods for each travel product.
 
Дата 2020-10-05T06:54:39Z
2020-10-05T06:54:39Z
2020
 
Тип Научный доклад (Working Paper)
 
Идентификатор Нестеренко, K. В. Marketing in tourism sphere / K. В. Нестеренко ; науч. рук. И. С. Гращенко // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 345-347.
https://rep.bntu.by/handle/data/80387
 
Язык en_EN
 
Охват Минск
 
Издатель БНТУ