Просмотреть запись

ATL, BTL, TTL marketing

Репозиторий БНТУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие ATL, BTL, TTL marketing
 
Автор Фурс, М. А.
 
Создатель Попова, И. А.
 
Описание The traditional separation of ATL and BTL advertising has been used for years. However, this established unit lost its original meaning a bit due to changes in the markets and the development of new technologies. Over the years, new brand communication strategies with customers have appeared in ATL and BTL. In this regard, difficulties arise in the classification of new methods of communication with consumers. Modern marketing trends indicate the need for more accurate audience reach. Thus, it is worth exploring the current meaning and relevance of the terms ATL, BTL and TTL [1].
 
Дата 2020-10-05T06:54:40Z
2020-10-05T06:54:40Z
2020
 
Тип Научный доклад (Working Paper)
 
Идентификатор Фурс, М. А. ATL, BTL, TTL marketing / М. А. Фурс ; науч. рук. И. А. Попова // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 354-356.
https://rep.bntu.by/handle/data/80395
 
Язык en_EN
 
Охват Минск
 
Издатель БНТУ