Просмотреть запись

Risks in marketing activities

Репозиторий БНТУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие Risks in marketing activities
 
Автор Чернышова, А. A.
 
Создатель Сорокина, A. И.
 
Описание This article discusses the risks of marketing activities. During the development of the article, the main causes of the occurrence of marketing risks, types of risks in marketing activities and their features were identified. The features of risk management in the marketing system were also considered. Based on the studies, it was concluded that the necessary measures should be taken by managers to minimize risks.
 
Дата 2020-10-05T06:54:41Z
2020-10-05T06:54:41Z
2020
 
Тип Научный доклад (Working Paper)
 
Идентификатор Чернышова, А. A. Risks in marketing activities / А. A. Чернышова ; науч. рук. A. И. Сорокина // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 359-361.
https://rep.bntu.by/handle/data/80399
 
Язык en_EN
 
Охват Минск
 
Издатель БНТУ