Online reputation management: theoretical bases and methodological approaches
Репозиторий БНТУ
Информация об архиве | Просмотр оригиналаПоле | Значение | |
Заглавие |
Online reputation management: theoretical bases and methodological approaches
|
|
Автор |
Шилович, У. В.
|
|
Создатель |
Сорокина, A. И.
|
|
Описание |
The actual issue of Online Reputation Management (ORM) is considered in this article, it defines ORM, explores its main tools for ORM and implementation features, identifies the main stages of ORM, and demonstrates the importance of this process for successful company operations.
|
|
Дата |
2020-10-05T06:54:41Z
2020-10-05T06:54:41Z 2020 |
|
Тип |
Научный доклад (Working Paper)
|
|
Идентификатор |
Шилович, У. В. Online reputation management: theoretical bases and methodological approaches / У. В. Шилович ; науч. рук. A. И. Сорокина // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 361-362.
https://rep.bntu.by/handle/data/80400 |
|
Язык |
en_EN
|
|
Охват |
Минск
|
|
Издатель |
БНТУ
|
|