Просмотреть запись

Marketing policy in conditions of universal isolation or "insulating marketing"

Репозиторий БНТУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие Marketing policy in conditions of universal isolation or "insulating marketing"
 
Автор Юрьев, Г. Я.
 
Создатель Сорокина, A. И.
 
Описание This article deals with the current issue of organization management and promotion of goods in conditions of general isolation with the help of tools of the complex "insulation marketing." The main problems of application, peculiarities of implementation, as well as the new concept of "insulation marketing" (as part of the complex of "anti-crisis marketing") have been studied, as well as the relevance and benefits of implementation have been proved.
 
Дата 2020-10-05T06:54:41Z
2020-10-05T06:54:41Z
2020
 
Тип Научный доклад (Working Paper)
 
Идентификатор Юрьев, Г. Я. Marketing policy in conditions of universal isolation or "insulating marketing" / Г. Я. Юрьев ; науч. рук. A. И. Сорокина // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 364.
https://rep.bntu.by/handle/data/80402
 
Язык en_EN
 
Охват Минск
 
Издатель БНТУ