Просмотреть запись

The perspectives of out-of-home advertising development - digital billboard advertising

Репозиторий БНТУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие The perspectives of out-of-home advertising development - digital billboard advertising
 
Автор Ивашина, E. И.
 
Создатель Сорокина, A. И.
 
Описание The outdoor advertising business is developing at a high speed due to the main function of advertising - the achievement of the main goals of marketing communications. This article will consider one of the newest types of advertising - advertising on digital billboards.
 
Дата 2020-10-05T06:54:44Z
2020-10-05T06:54:44Z
2020
 
Тип Научный доклад (Working Paper)
 
Идентификатор Ивашина, E. И. The perspectives of out-of-home advertising development - digital billboard advertising / E. И. Ивашина ; науч. рук. A. И. Сорокина // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 330.
https://rep.bntu.by/handle/data/80440
 
Язык en_EN
 
Охват Минск
 
Издатель БНТУ