The perspectives of out-of-home advertising development - digital billboard advertising
Репозиторий БНТУ
Информация об архиве | Просмотр оригиналаПоле | Значение | |
Заглавие |
The perspectives of out-of-home advertising development - digital billboard advertising
|
|
Автор |
Ивашина, E. И.
|
|
Создатель |
Сорокина, A. И.
|
|
Описание |
The outdoor advertising business is developing at a high speed due to the main function of advertising - the achievement of the main goals of marketing communications. This article will consider one of the newest types of advertising - advertising on digital billboards.
|
|
Дата |
2020-10-05T06:54:44Z
2020-10-05T06:54:44Z 2020 |
|
Тип |
Научный доклад (Working Paper)
|
|
Идентификатор |
Ивашина, E. И. The perspectives of out-of-home advertising development - digital billboard advertising / E. И. Ивашина ; науч. рук. A. И. Сорокина // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 330.
https://rep.bntu.by/handle/data/80440 |
|
Язык |
en_EN
|
|
Охват |
Минск
|
|
Издатель |
БНТУ
|
|