Case-study technology and flipped classroom approach to teaching engineering students
Электронный архив ТПУ
Информация об архиве | Просмотр оригиналаПоле | Значение | |
Заглавие |
Case-study technology and flipped classroom approach to teaching engineering students
|
|
Автор |
Сергеев, Д. В.
Федоринов, Е. А. |
|
Создатель |
Федоринова, Зоя Владимировна
|
|
Тематика |
обучение
мотивация студенты достижения инженерные дисциплины flipped classroom approach case-study technology learning environment student's motivation academic achievements involvement |
|
Описание |
The paper gives an overview on the implementation of the case-study technology integrated into the flipped classroom and investigates its potential for both teachers and learners. The authors present the outcomes gained from the experience of the case-study technology implementation in physics. The research shows that the use of the described technology enhances students' motivation and improves their academic achievements.
|
|
Дата |
2020-12-18T08:56:15Z
2020-12-18T08:56:15Z 2020 |
|
Тип |
Conference Paper
Conference paper (info:eu-repo/semantics/conferencePaper) Published version (info:eu-repo/semantics/publishedVersion) |
|
Идентификатор |
Сергеев Д. В. Case-study technology and flipped classroom approach to teaching engineering students / Д. В. Сергеев, Е. А. Федоринов ; науч. рук. З. В. Федоринова // Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования : сборник материалов Международной научно-практической конференции, Томск, 10-12 ноября 2020 г. — Томск : Изд-во ТПУ, 2020. — [С. 109-111].
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64143 |
|
Язык |
en
|
|
Связанные ресурсы |
Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования : сборник материалов Международной научно-практической конференции, Томск, 10-12 ноября 2020 г.
|
|
Права |
Attribution-NonCommercial 4.0 International
Open access (info:eu-repo/semantics/openAccess) https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ |
|
Формат |
application/pdf
|
|
Издатель |
Томский политехнический университет
|
|