Просмотреть запись

СОБЫТИЙНЫЙ МАРКЕТИНГ НА АВТОМОБИЛЬНОМ РЫНКЕ

Электронный научный архив УРФУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие СОБЫТИЙНЫЙ МАРКЕТИНГ НА АВТОМОБИЛЬНОМ РЫНКЕ
EVENT MARKETING ON THE AUTO MARKET
 
Автор Kapustina, L. M.
Reshetilo, T. L.
Капустина, Л. М.
Решетило, Т. Л.
 
Описание In conditions of growing competitions auto dealers encounter certain obstacles in gaining beneficial from marketing research. Not traditional methods of communication are actively used as a direct marketing. Event marketing, based on feeling and emotional experience of potential audience is one of it. The experience of "Autoland" company in marketing event organization, given the opportunity to estimate merits of this method and recognize certain problems are described in details in the article.
 
Дата 2024-04-27T06:22:36Z
2024-04-27T06:22:36Z
2006
 
Тип Article
Journal article (info:eu-repo/semantics/article)
Published version (info:eu-repo/semantics/publishedVersion)
 
Идентификатор Капустина Л. М. СОБЫТИЙНЫЙ МАРКЕТИНГ НА АВТОМОБИЛЬНОМ РЫНКЕ / Л. М. Капустина, Т. Л. Решетило // Экономика региона. — 2006. — Том 2, Выпуск 3. — С. 112-124.
2072-6414
http://elar.urfu.ru/handle/10995/132658
11742330
 
Язык ru
 
Связанные ресурсы Экономика региона. 2006. Том 2, Выпуск 3
 
Права Open access (info:eu-repo/semantics/openAccess)
 
Формат application/pdf
 
Издатель Institute of Economics, Ural Branch of the Russian Academy of Sciences
Институт экономики Уральского отделения РАН