Просмотреть запись

ВНУТРИОРГАНИЗАЦИОННЫЙ МАРКЕТИНГ КАК ФАКТОР ПОВЫШЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ

Электронный научный архив УРФУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие ВНУТРИОРГАНИЗАЦИОННЫЙ МАРКЕТИНГ КАК ФАКТОР ПОВЫШЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
INTRAORGANIZATIONAL MARKETING AS A FACTOR OF THE INCREASING OF ENTERPRISE COMPETITIVENESS
 
Автор Neganova, I. S.
Неганова, И. С.
 
Описание The main approaches to defining essence and role of intraorganizational marketing were systemized. It was offered to consider intraorganizational marketing as a factor of enterprise competitiveness increasing and as an instrument of partnership building in organization. The technique of estimation of intraorganizational marketing effectiveness was developed. The results of approbation of developed technique on the enterprises of Yekaterinburg are presented in the article.
 
Дата 2024-04-27T09:04:31Z
2024-04-27T09:04:31Z
2008
 
Тип Article
Journal article (info:eu-repo/semantics/article)
Published version (info:eu-repo/semantics/publishedVersion)
 
Идентификатор Неганова И. С. ВНУТРИОРГАНИЗАЦИОННЫЙ МАРКЕТИНГ КАК ФАКТОР ПОВЫШЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ / И. С. Неганова // Экономика региона. — 2008. — Том 4, Выпуск 4. — С. 208-220.
2072-6414
http://elar.urfu.ru/handle/10995/133016
11736968
 
Язык ru
 
Связанные ресурсы Экономика региона. 2008. Том 4, Выпуск 4
 
Права Open access (info:eu-repo/semantics/openAccess)
 
Формат application/pdf
 
Издатель Institute of Economics, Ural Branch of the Russian Academy of Sciences
Институт экономики Уральского отделения РАН