МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К СОВЕРШЕНСТВОВАНИЮ КАССОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ В СИСТЕМЕ "БАНК - КЛИЕНТ"
Электронный научный архив УРФУ
Информация об архиве | Просмотр оригиналаПоле | Значение | |
Заглавие |
МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К СОВЕРШЕНСТВОВАНИЮ КАССОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ В СИСТЕМЕ "БАНК - КЛИЕНТ"
THE METHODICAL APPROACHES TO PERFECTION OF CASH SERVICE IN SYSTEM «BANK – CLIENT» |
|
Автор |
Bochko, V. S.
Mineev, A. A. Бочко, В. С. Минеев, А. А. |
|
Описание |
In clause the problems of cash service in system "bank – client", reason of failures(refusals) by establishments of Bank of Russia in reception to execution(performance) of the money checks and announcements on a payment in cash are considered(examined), the discrepancy of formats cash клиентских of the documents to modern technologies and customs of a business revolution is marked. The modification in system of cash service of the clients is offered by the edition of the certain нормативно-legal documents, the opinion expresses, that all this will raise efficiency, culture and quality of service, both in establishments of Bank of Russia, and in credit organizations.
|
|
Дата |
2024-04-27T09:04:31Z
2024-04-27T09:04:31Z 2008 |
|
Тип |
Article
Journal article (info:eu-repo/semantics/article) Published version (info:eu-repo/semantics/publishedVersion) |
|
Идентификатор |
Бочко В. С. МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К СОВЕРШЕНСТВОВАНИЮ КАССОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ В СИСТЕМЕ "БАНК - КЛИЕНТ" / В. С. Бочко, А. А. Минеев // Экономика региона. — 2008. — Том 4, Выпуск 4. — С. 228-232.
2072-6414 http://elar.urfu.ru/handle/10995/133019 11736970 |
|
Язык |
ru
|
|
Связанные ресурсы |
Экономика региона. 2008. Том 4, Выпуск 4
|
|
Права |
Open access (info:eu-repo/semantics/openAccess)
|
|
Формат |
application/pdf
|
|
Издатель |
Institute of Economics, Ural Branch of the Russian Academy of Sciences
Институт экономики Уральского отделения РАН |
|