Просмотреть запись

МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К СОВЕРШЕНСТВОВАНИЮ КАССОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ В СИСТЕМЕ "БАНК - КЛИЕНТ"

Электронный научный архив УРФУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К СОВЕРШЕНСТВОВАНИЮ КАССОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ В СИСТЕМЕ "БАНК - КЛИЕНТ"
THE METHODICAL APPROACHES TO PERFECTION OF CASH SERVICE IN SYSTEM «BANK – CLIENT»
 
Автор Bochko, V. S.
Mineev, A. A.
Бочко, В. С.
Минеев, А. А.
 
Описание In clause the problems of cash service in system "bank – client", reason of failures(refusals) by establishments of Bank of Russia in reception to execution(performance) of the money checks and announcements on a payment in cash are considered(examined), the discrepancy of formats cash клиентских of the documents to modern technologies and customs of a business revolution is marked. The modification in system of cash service of the clients is offered by the edition of the certain нормативно-legal documents, the opinion expresses, that all this will raise efficiency, culture and quality of service, both in establishments of Bank of Russia, and in credit organizations.
 
Дата 2024-04-27T09:04:31Z
2024-04-27T09:04:31Z
2008
 
Тип Article
Journal article (info:eu-repo/semantics/article)
Published version (info:eu-repo/semantics/publishedVersion)
 
Идентификатор Бочко В. С. МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К СОВЕРШЕНСТВОВАНИЮ КАССОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ В СИСТЕМЕ "БАНК - КЛИЕНТ" / В. С. Бочко, А. А. Минеев // Экономика региона. — 2008. — Том 4, Выпуск 4. — С. 228-232.
2072-6414
http://elar.urfu.ru/handle/10995/133019
11736970
 
Язык ru
 
Связанные ресурсы Экономика региона. 2008. Том 4, Выпуск 4
 
Права Open access (info:eu-repo/semantics/openAccess)
 
Формат application/pdf
 
Издатель Institute of Economics, Ural Branch of the Russian Academy of Sciences
Институт экономики Уральского отделения РАН