ЭКОЛОГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ - ОСНОВНОЙ ЭЛЕМЕНТ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Электронный научный архив УРФУ
Информация об архиве | Просмотр оригиналаПоле | Значение | |
Заглавие |
ЭКОЛОГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ - ОСНОВНОЙ ЭЛЕМЕНТ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ
ECOLOGICAL MARKETING – THE MAIN ELEMENT OF ENTERPRISES ECOLOGICAL POLITICS |
|
Автор |
Oganesyan, N. R.
Yandyganov, Y. Y. Vlasova, E. Y. Оганесян, Н. Р. Яндыганов, Я. Я. Власова, Е. Я. |
|
Описание |
In modern market conditions ecological marketing becomes more significant for formation and realization of functions of an ecological policy of the industrial enterprise. It is caused by increasing responsibility of manufacturers before consumers and society. In this article authors consider a role of ecological marketing, and also the factors influence forming and developing in the general administrative structure of the enterprise. Distinctions between principles of the general and ecological marketing, and also features of ecological marketing in the enterprise general system of marketing concepts are highlighted in this article. Here is specified the role of ecological marketing in reproduction process.
|
|
Дата |
2024-04-27T09:05:13Z
2024-04-27T09:05:13Z 2009 |
|
Тип |
Article
Journal article (info:eu-repo/semantics/article) Published version (info:eu-repo/semantics/publishedVersion) |
|
Идентификатор |
Оганесян Н. Р. ЭКОЛОГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ - ОСНОВНОЙ ЭЛЕМЕНТ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ / Н. Р. Оганесян, Я. Я. Яндыганов, Е. Я. Власова // Экономика региона. — 2009. — Том 4, Выпуск 5. — С. 145-154.
2072-6414 http://elar.urfu.ru/handle/10995/133210 12995045 |
|
Язык |
ru
|
|
Связанные ресурсы |
Экономика региона. 2009. Том 5, Выпуск 4
|
|
Права |
Open access (info:eu-repo/semantics/openAccess)
|
|
Формат |
application/pdf
|
|
Издатель |
Institute of Economics, Ural Branch of the Russian Academy of Sciences
Институт экономики Уральского отделения РАН |
|