Просмотреть запись

ЭКОЛОГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ - ОСНОВНОЙ ЭЛЕМЕНТ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ

Электронный научный архив УРФУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие ЭКОЛОГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ - ОСНОВНОЙ ЭЛЕМЕНТ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ
ECOLOGICAL MARKETING – THE MAIN ELEMENT OF ENTERPRISES ECOLOGICAL POLITICS
 
Автор Oganesyan, N. R.
Yandyganov, Y. Y.
Vlasova, E. Y.
Оганесян, Н. Р.
Яндыганов, Я. Я.
Власова, Е. Я.
 
Описание In modern market conditions ecological marketing becomes more significant for formation and realization of functions of an ecological policy of the industrial enterprise. It is caused by increasing responsibility of manufacturers before consumers and society. In this article authors consider a role of ecological marketing, and also the factors influence forming and developing in the general administrative structure of the enterprise. Distinctions between principles of the general and ecological marketing, and also features of ecological marketing in the enterprise general system of marketing concepts are highlighted in this article. Here is specified the role of ecological marketing in reproduction process.
 
Дата 2024-04-27T09:05:13Z
2024-04-27T09:05:13Z
2009
 
Тип Article
Journal article (info:eu-repo/semantics/article)
Published version (info:eu-repo/semantics/publishedVersion)
 
Идентификатор Оганесян Н. Р. ЭКОЛОГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ - ОСНОВНОЙ ЭЛЕМЕНТ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ / Н. Р. Оганесян, Я. Я. Яндыганов, Е. Я. Власова // Экономика региона. — 2009. — Том 4, Выпуск 5. — С. 145-154.
2072-6414
http://elar.urfu.ru/handle/10995/133210
12995045
 
Язык ru
 
Связанные ресурсы Экономика региона. 2009. Том 5, Выпуск 4
 
Права Open access (info:eu-repo/semantics/openAccess)
 
Формат application/pdf
 
Издатель Institute of Economics, Ural Branch of the Russian Academy of Sciences
Институт экономики Уральского отделения РАН