Просмотреть запись

ИМИДЖ И БРЕНД РЕГИОНА: СУЩНОСТЬ И ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ

Электронный научный архив УРФУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие ИМИДЖ И БРЕНД РЕГИОНА: СУЩНОСТЬ И ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ
IMAGE AND BRAND OF REGION: ESSENCE AND FEATURES OF FORMATION
 
Автор Vazhenina, I. S.
Важенина, И. С.
 
Описание The author offers the treatment of concept "image of region". Territorial individuality is presented as a basis of formation of image. Territorial individuality unites identification attributes of region, its feature and resources. Also the essence of concept "a brand of region" is certain and the analysis of interrelation of this category with regional image is given. Resources of creation of positive image and regional brand are shown. Necessity of systematic formation of image of region is proved and recommendations on the organization of this process are given.
 
Дата 2024-04-27T09:05:26Z
2024-04-27T09:05:26Z
2008
 
Тип Article
Journal article (info:eu-repo/semantics/article)
Published version (info:eu-repo/semantics/publishedVersion)
 
Идентификатор Важенина И. С. ИМИДЖ И БРЕНД РЕГИОНА: СУЩНОСТЬ И ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ / И. С. Важенина // Экономика региона. — 2008. — Том 1, Выпуск 4. — С. 49-57.
2072-6414
http://elar.urfu.ru/handle/10995/133260
11736848
 
Язык ru
 
Связанные ресурсы Экономика региона. 2008. Том 4, Выпуск 1
 
Права Open access (info:eu-repo/semantics/openAccess)
 
Формат application/pdf
 
Издатель Institute of Economics, Ural Branch of the Russian Academy of Sciences
Институт экономики Уральского отделения РАН