ИМИДЖ И РЕПУТАЦИЯ КАК СТРАТЕГИЧЕСКИЕ СОСТАВЛЯЮЩИЕ НЕМАТЕРИАЛЬНЫХ АКТИВОВ ТЕРРИТОРИИ
Электронный научный архив УРФУ
Информация об архиве | Просмотр оригиналаПоле | Значение | |
Заглавие |
ИМИДЖ И РЕПУТАЦИЯ КАК СТРАТЕГИЧЕСКИЕ СОСТАВЛЯЮЩИЕ НЕМАТЕРИАЛЬНЫХ АКТИВОВ ТЕРРИТОРИИ
Image and reputation as strategic components of non-material actives of territory |
|
Автор |
Vazhenina, I. S.
Vazhenin, S. G. Важенина, И. С. Важенин, С. Г. |
|
Описание |
In article image and reputation of territory are considered as its major non-material actives. Features of their formation, growth and estimation are analyzed. Author's definitions of image, a brand and reputation of territory are offered, their place in non-material actives of territory is defined, and interrelation and distinction dialectics between image and reputation are analyzed.
|
|
Дата |
2024-04-27T12:17:43Z
2024-04-27T12:17:43Z 2010 |
|
Тип |
Article
Journal article (info:eu-repo/semantics/article) Published version (info:eu-repo/semantics/publishedVersion) |
|
Идентификатор |
Важенина И. С. ИМИДЖ И РЕПУТАЦИЯ КАК СТРАТЕГИЧЕСКИЕ СОСТАВЛЯЮЩИЕ НЕМАТЕРИАЛЬНЫХ АКТИВОВ ТЕРРИТОРИИ / И. С. Важенина, С. Г. Важенин // Экономика региона. — 2010. — Том 6, Выпуск 3. — С. 95-103.
2072-6414 http://elar.urfu.ru/handle/10995/133457 15280670 |
|
Язык |
ru
|
|
Связанные ресурсы |
Экономика региона. 2010. Том 6, Выпуск 3
|
|
Права |
Open access (info:eu-repo/semantics/openAccess)
|
|
Формат |
application/pdf
|
|
Издатель |
Institute of Economics, Ural Branch of the Russian Academy of Sciences
Институт экономики Уральского отделения РАН |
|