Просмотреть запись

ИМИДЖ И РЕПУТАЦИЯ КАК СТРАТЕГИЧЕСКИЕ СОСТАВЛЯЮЩИЕ НЕМАТЕРИАЛЬНЫХ АКТИВОВ ТЕРРИТОРИИ

Электронный научный архив УРФУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие ИМИДЖ И РЕПУТАЦИЯ КАК СТРАТЕГИЧЕСКИЕ СОСТАВЛЯЮЩИЕ НЕМАТЕРИАЛЬНЫХ АКТИВОВ ТЕРРИТОРИИ
Image and reputation as strategic components of non-material actives of territory
 
Автор Vazhenina, I. S.
Vazhenin, S. G.
Важенина, И. С.
Важенин, С. Г.
 
Описание In article image and reputation of territory are considered as its major non-material actives. Features of their formation, growth and estimation are analyzed. Author's definitions of image, a brand and reputation of territory are offered, their place in non-material actives of territory is defined, and interrelation and distinction dialectics between image and reputation are analyzed.
 
Дата 2024-04-27T12:17:43Z
2024-04-27T12:17:43Z
2010
 
Тип Article
Journal article (info:eu-repo/semantics/article)
Published version (info:eu-repo/semantics/publishedVersion)
 
Идентификатор Важенина И. С. ИМИДЖ И РЕПУТАЦИЯ КАК СТРАТЕГИЧЕСКИЕ СОСТАВЛЯЮЩИЕ НЕМАТЕРИАЛЬНЫХ АКТИВОВ ТЕРРИТОРИИ / И. С. Важенина, С. Г. Важенин // Экономика региона. — 2010. — Том 6, Выпуск 3. — С. 95-103.
2072-6414
http://elar.urfu.ru/handle/10995/133457
15280670
 
Язык ru
 
Связанные ресурсы Экономика региона. 2010. Том 6, Выпуск 3
 
Права Open access (info:eu-repo/semantics/openAccess)
 
Формат application/pdf
 
Издатель Institute of Economics, Ural Branch of the Russian Academy of Sciences
Институт экономики Уральского отделения РАН