Просмотреть запись

B2B: Definitions and Concepts in the Context of E-Commerce

Электронный научный архив УРФУ

Информация об архиве | Просмотр оригинала
 
 
Поле Значение
 
Заглавие B2B: Definitions and Concepts in the Context of E-Commerce
 
Автор Mikhailova, L.
 
Тематика E-COMMERCE
B2B STRATEGIES
INTER-FIRM INTERACTION
B2B MARKET
INTERCOMPANY RELATIONSHIPS
B2B CONCEPTS
 
Описание This article explores diverse B2B designations and their corresponding definitions by various scientists, considering the essential functions. Employing methods like literature analysis and key concept comparison, the study concludes that while main definitions align, a universal definition for all B2B commerce sectors is lacking. A comprehensive definition is proposed.
 
Дата 2024-05-16T09:17:47Z
2024-05-16T09:17:47Z
2023
 
Тип Article
Journal article (info:eu-repo/semantics/article)
Published version (info:eu-repo/semantics/publishedVersion)
 
Идентификатор Mikhailova L. B2B: Definitions and Concepts in the Context of E-Commerce / L. Mikhailova. — Текст : электронный // Российские регионы в фокусе перемен : сборник докладов XVIII Международной конференции (Екатеринбург, 16–18 ноября 2023 г.). — Екатеринбург : Издательство Издательский Дом «Ажур», 2023. — C. 654-655.
978-5-91256-641-7
http://elar.urfu.ru/handle/10995/133908
 
Язык en
 
Связанные ресурсы Российские регионы в фокусе перемен : сборник докладов. — Екатеринбург, 2023
 
Формат application/pdf
 
Издатель Издательство Издательский Дом «Ажур»