B2B: Definitions and Concepts in the Context of E-Commerce
Электронный научный архив УРФУ
Информация об архиве | Просмотр оригиналаПоле | Значение | |
Заглавие |
B2B: Definitions and Concepts in the Context of E-Commerce
|
|
Автор |
Mikhailova, L.
|
|
Тематика |
E-COMMERCE
B2B STRATEGIES INTER-FIRM INTERACTION B2B MARKET INTERCOMPANY RELATIONSHIPS B2B CONCEPTS |
|
Описание |
This article explores diverse B2B designations and their corresponding definitions by various scientists, considering the essential functions. Employing methods like literature analysis and key concept comparison, the study concludes that while main definitions align, a universal definition for all B2B commerce sectors is lacking. A comprehensive definition is proposed.
|
|
Дата |
2024-05-16T09:17:47Z
2024-05-16T09:17:47Z 2023 |
|
Тип |
Article
Journal article (info:eu-repo/semantics/article) Published version (info:eu-repo/semantics/publishedVersion) |
|
Идентификатор |
Mikhailova L. B2B: Definitions and Concepts in the Context of E-Commerce / L. Mikhailova. — Текст : электронный // Российские регионы в фокусе перемен : сборник докладов XVIII Международной конференции (Екатеринбург, 16–18 ноября 2023 г.). — Екатеринбург : Издательство Издательский Дом «Ажур», 2023. — C. 654-655.
978-5-91256-641-7 http://elar.urfu.ru/handle/10995/133908 |
|
Язык |
en
|
|
Связанные ресурсы |
Российские регионы в фокусе перемен : сборник докладов. — Екатеринбург, 2023
|
|
Формат |
application/pdf
|
|
Издатель |
Издательство Издательский Дом «Ажур»
|
|